maanantai 31. joulukuuta 2012

Uusi vuosi vaihtuu, minä pysyn.

Olimpas kirjoittanut pitkän tekstin vuosi sitten samaan aikaan..
Minulla on ollut tekstejäni lukiessani suuri tarve pyytää lupaa olla sellainen kuin olen.
Nyt haluan vain sanoa teille ja vaihtuvalle vuodelle.

Vaaihtukoon vuosi,
vaihtukoon ihmiset.
Minä aion pysyä tässä,
missä jalkani ovat.
Kulkea niitä polkuja, joita tarvitsen.
Antaa sen mitä voin.
Tulla vahvemmaksi, minuksi.
Teen tilaa itselleni, koska minä olen tärkeä.

Kuluneelta vuodelta toistan vielä,
Jos haluan olla onnellinen, OLEN.


Antakaa jokaisen olla omalla paikallaan ja arvostetaan toisia aina vain enemmän.
Kiitos kuluneesta vuodesta, onnea ja aikaa uudelle vuodelle 2013.



Tänään löysin tämän tytön taas <3 (Anna&Balhashs v.-99 Äimäraution ratatalli)
Anna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti